Proč mít makléře?

  1. minimalizace administrativní činnosti na straně klienta
  2. podpora při reportování obratu za pojištěnými odběrateli, při hlášení škodních událostí včetně jejich průběhu až po likvidaci
  3. správa pojistných limitů - monitoring limitů s dočasnou platností, rušení nevyužívaných limitů před koncem pojistného období pro optimalizaci placení poplatků za revizi limitů, spolupráce při zajištění finančních výkazů od vašich odběratelů, podpora při zajištění maximální výše požadovaných pojistných limitů včetně jejich změn napříč pojišťovnami
  4. školení - odborné proškolení na začátku spolupráce a v případě potřeby kdykoli v průběhu trvání pojistného vztahu
  5. audit smlouvy – audity stávajících smluv s následným výběrovým řízením při obnově,  návrh změn (některá ustanovení je možno doplnit již v průběhu stávajícího období)
  6. řešení nestandardních požadavků - díky tomu, že naši klienti působí v různých segmentech trhu, setkáme se i s řešeními, které nemusí být pro některé obory časté
  7. informovanost - pojišťovny s námi konzultují plánované změny a zpravidla prostřednictvím naší odezvy odlaďují prvotní nedostatky, v případě poskytnutí jakýchkoliv nadstandardů jsme mezi prvními, kdo je může poskytovat
  8. dlouholeté zkušenosti – na trhu již od roku 2000, 1. specializovaný makléř se znalostí vývoje pojištění pohledávek => odborná znalost problematiky pojištění pohledávek
  9. úspora času, komplexnější a rychlejší informovanost – spolupráce jen s jedním partnerem
  10. každodenní komunikace s pojišťovnami – díky osobním vazbám napříč odděleními máme přehled o aktuálním dění a změnách na trhu s pojištěním pohledávek
►►► Naše spolupráce nezvyšuje náklady na pojištění , naopak lepší vyjednávací pozice většinou umožní snížit tyto náklady kvůli výhodnějším nabídkám!